خرید آنلاین سیستم پیجینگ به معنای خرید سیستم ارتباطی از طریق اینترنت است. سیستم پیجینگ شامل نرم افزارها و سخت افزارهایی است که برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به گروه‌های مختلف افراد و شرکت‌ها استفاده می‌شود. با خرید آنلاین سیستم پیجینگ، شما می‌توانید این سیستم را از فروشگاه‌های اینترنتی یا وب‌سایت‌های مختلف مانند اتصال صوت خریداری کنید و از آن برای ارسال پیامک‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

در اینجا قصد داریم تا علاوه بر آشنایی کامل با سیستم پیجینگ، صفر تا صد خرید سیستم پیجینگ را مرور کنیم. موضوعات مهم در خرید سیستم پیجینگ به صورت تیتروار به شرح زیر می باشد: 

•    تعریف سیستم پیجینگ 
•    تفاوت سیستم پیجینگ آنالوگ و دیجیتال 
•    انواع سیستم پیجینگ 
•    برتری ها در سیستم پیجینگ تحت شبکه
•    تجهیزات مورد نیاز در سیستم پیجینگ
•    مراحل خرید سیستم پیجینگ 

 

تعریف سیستم پیجینگ

سامانه ای ایست جهت ارسال پیام صوتی در محوطه های داخلی و فضای باز. بیشتر پیام های صوتی ارسال شده در سیستم های صوتی جهت فراخوانی افراد، پخش پیام های هشدار، موزیک، رادیو، اذان و موارد مشابه می باشد. خوب اینجا لازم است تا اول فرق بین پیجینگ دیجیتال و آنالوگ را بدانیم (اگر می دانیم از این بحث عبور می کنیم و به موضوع بعدی می رویم).

 

سیستم پیجینگ ایرانی چیست؟

سیستم پیجینگ ایرانی یک سیستم ارتباطی است که برای ارسال پیامک از آن استفاده می‌شود. این سیستم به طور خاص برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به گروه‌های مختلف افراد و شرکت‌ها استفاده می‌شود. این سیستم در ایران بسیار معروف است و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن برای ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

 

کاربرد استفاده از سیستم پیجینگ چیست؟

سیستم پیجینگ یک سیستم ارتباطی است که برای ارسال پیام‌های کوتاه و فوری به افراد یا گروه‌های خاص استفاده می‌شود. این سیستم در موارد اضطراری یا وضعیت‌های فوری مانند حوادث، بیماری‌ها یا فراخوانی‌های فوری استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در موارد ضروری مانند حوادث طبیعی، ارسال پیام به تیم پزشکی یا اورژانس برای فوریترین واکنش ممکن استفاده می‌شود. همچنین، در محیط‌های کاری و سازمانی نیز می‌توان از سیستم پیجینگ برای ارسال پیام‌های فوری به کارکنان استفاده کرد.
سیستم پیجینگ در مکان‌های مختلف از جمله محیط‌های کاری، مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، صنایع و کارخانجات، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و حتی در مکان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار و اتوبوس مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
 

سیستم پیجینگ آنالوگ

در این سیستم تمامی اجزا و زیرساخت آنالوگ می باشند. کابل کشی ها از نوع سیم دو زوج مسی می باشد. اصولا در سیستم آنالوگ برای تغذیه ی بلندگو ها از آمپلی فایر های آنالوگ استفاده می شود که در توان های مختلفی در بازار ارائه می شود. توان آمپلی فایرها با مجموع توان بلندگوهایی که به آن متصل است در ارتباط می باشد، به طور مثال اگر 10 بلندگوی با توان 20 وات داشته باشید می بایست از یک آمپلی فایر حداقل 200 وات استفاده نمائید.
در سیستم پیجینگ آنالوگ از بلندگو های سقفی، ستونی و یا شیپوری استفاده می شود که از طریق کابل های مسی به آمپلی فایر متصل می گردد. وظیفه‌ی اصلی آمپلی فایر در سیستم های آنالوگ تقویت صدا است.

یکی دیگر از وظایف آمپلی فایر  آنالوگ، زون بندی و یا تفکیک کردن بلند گو ها است. به طور مثال هریک از طبقات یک ساختمان را می توانیم به عنوان یک زون مستقل در نظر بگیریم و به صورت جداگانه و یا باهم صدا را پخش نمائیم. در آمپلی فایرهای آنالوگ، نحوه ی تفکیک و یا زونبندی از طریق دکمه های تعبیه شده روی آن صورت می گیرد و اپراتور در زمان استفاده می تواند زون ها را انتخاب نماید. تعداد زون های قابل تفکیک در آمپلی فایر های آنالوگ حداقل 2 و حداکثر 10 است. برای زون بندی بیشتر از زون سلکتور و میکسر استفاده می شود .( کاری که امروزه انجام آن توصیه نمی شود .) برخی از آمپلی فایرها دارای ورودی های مختلفی نظیر ورودی میکروفون، USB برای پخش موزیک، DVD Player نیز هستند.


سیستم پیجینگ تحت شبکه

در ظاهر سیستم پیجینگ تحت شبکه عملکردی همچون سیستم آنالوگ دارد با این تفاوت که کابل کشی شبکه جایگزین کابل مسی می گردد. بلندگو ها و آمپلی فایرها تحت شبکه می باشند. بلندگو های تحت شبکه دارای آمپلی فایر داخلی هستند و نیازی به وجود آمپلی فایر مستقل نمی باشد. شاید بپرسید دلیل وجود آمپلی فایر تحت شبکه چیست؟
بسیاری از سازمان ها به دو دلیل از آمپلی فایر تحت شبکه استفاده می نمایند. دلیل اول این است که قبلا کابل کشی آنالوگ انجام داده اند و بلندگوی آنالوگ نصب کرده اند و اکنون به دنبال تبدیل سیستم پیجینگ خود به IP هستند که با خرید آمپلی فایر های تحت شبکه می توانند بلندگوی های آنالوگ خود را به سیستم IP متصل نمایند.


همین جا لازمه یه تعریف مختصر از پروتکل SIP داشته باشیم : 
زبانی برای برقراری ارتباط بین تجهیزاتی که صوت را در شبکه های کامپیوتری ارسال و دریافت می کنند.  با توجه به اینکه پروتکل مورد استفاده در سیستم پیجینگ تحت شبکه SIP می باشد لذا می توان آمپلی فایر های تحت شبکه، بلندگو ها و سایر تجهیزاتی که بعدا معرفی خواهند شد را به مراکز تلفن و یا سرور های پیجینگ مبتنی بر SIP متصل کرد. دلیل دوم استفاده از آمپلی فایر های تحت شبکه قیمت بلندگو های تحت شبکه است که نسبت به بلندگو های آنالوگ قیمت بالاتری دارند. (البته این موضوع فریب بزرگی است که نباید به دام آن بیفتیم). با توجه به قیمت مس و هزینه های نگهداری کابل کشی آنالوگ در صورتی که قصد کابل کشی آنالوگ را دارید، به آسانی و با یک محاسبه سر انگشتی می توانید متوجه هزینه تمام شده ی بالاتری در خرید سیستم پیجینگ آنالوگ خواهید داشت.

 

تفاوت اساسی سیستم پیجینگ با سیستم آنالوگ

تفاوت اساسی بین سیستم پیجینگ و سیستم آنالوگ در نحوه انتقال و ارسال اطلاعات و پیام‌ها است. در سیستم پیجینگ، پیام‌ها به صورت دیجیتال ارسال می‌شوند، در حالی که در سیستم آنالوگ، ارتباطات از طریق سیگنال‌های آنالوگ انجام می‌شود.
در سیستم پیجینگ از فرکانس‌های رادیویی یا امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود که این امر امکان ارسال پیام‌ها به صورت فوری و در هر مکانی را فراهم می‌کند. این سیستم همچنین امکان ارسال پیام به گروه‌های مختلف را نیز داراست. از طرف دیگر، در سیستم آنالوگ، ارتباطات از طریق سیم‌ها و سیگنال‌های آنالوگ انجام می‌شود که ممکن است محدودیت‌هایی در مورد فوریت و محل ارسال پیام داشته باشد.
بنابراین، اصلی‌ترین تفاوت بین این دو سیستم در نحوه ارسال و انتقال اطلاعات است که سیستم پیجینگ از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند در حالی که سیستم آنالوگ از سیگنال‌های آنالوگ استفاده می‌کند.
 

اسپیکر یا بلندگوهای تحت شبکه

این بلندگوها در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد . بلندگوهای IP با توان حداکثر 30 وات می توانند از PoE استاندارد جهت تامین برق استفاده نمایند، البته لازم است که بدانیم برخی از سوئیچ های استاندارد در دنیا مثل سیسکو در برخی مدل ها مثل سری 9300 می توانند 90 وات خروجی داشته باشند یعنی بلندگو هایی با توان 90 وات ولی با توجه به گران بودن این سوئیچ ها برای بلندگو های با توان بیشتر می توان از PoE Injector به همراه آداپتور های با توان بیشتر استفاده کرد.
اسپیکر تحت شبکه همانند یک داخلی در مرکز تلفن و یا سرور پیجینگ رجیستر می شوند. بلندگو های تحت شبکه می توانند از طریق میکروفون تحت شبکه و یا آی پی فون ها پیج شوند. همچنین با استفاده از سرور پیجینگ می‌توان موسیقی یا فایل های صوتی زمانبندی شده را نیز توسط بلندگو ها پخش کرد. 

 

اسپیکر سقفی تحت شبکه

برای بلندگو های سقفی تحت شبکه در مکان هایی که ارتفاع سقف در آنها 3 متر است بهتر است حداکثر توان خروجی 5 و 10 وات باشد ولی در سالن ها، لابی ها و سازه های با ارتفاع سقف بالای 3 متر می توان از تحت شبکه سقفی تا توان 30 وات نیز استفاده کرد. دلیل عدم استفاده از بلندگو های سقفی با توان بیش از 5 و 10 وات در مکان های با ارتفاع بیش از 3متر ، تولید صدای آزار دهنده است. مساحت تحت پوشش در بلندگو های سقفی متناسب با شلوغی و نویز محیط می تواند از 20 الی 60 متر مربع باشد. حداکثر فاصله طولی بلندگو های سقفی از یکدیگر در محیط های مستطیلی شکل بین 8 الی 10 متر است.

اسپیکر ستونی تحت شبکه

بلندگو های ستونی تحت شبکه در دو نوع Outdoor و Indoor تولید می شوند و مناسب برای محیط های با وسعت بالا و شلوغ می باشد. در صورتی که از بلند گو ستونی IP در محیط های شلوغ و با نویز محیطی بالا که جمعیت زیادی در آنها در حال رفت و آمد هستند بهتر است از تعداد اسپیکر های ستونی تحت شبکه بیشتر با توان پایین استفاده نمائید تا علاوه بر پخش یکنواخت صدا از تولید صدای بلند که باعث اذیت سیستم شنوایی انسان می گردد جلوگیری نمائید. مساحت تحت پوشش در بلندگو های ستونی تحت شبکه متناسب با شلوغی و نویز محیط می تواند از 50 الی 150 متر مربع باشد. حداکثر فاصله طولی اسپیکر های ستونی IP از یکدیگر در محیط های مستطیلی شکل بین 10 الی 15 متر است.

 


اسپیکر شیپوری تحت شبکه

اسپیکر یا بلندگوی شیپوری تحت شبکه مناسب برای استفاده در محیط های باز و نویزی است. بلندگوی شیپوری تحت شبکه نوع خاصی از بلندگوهاست که با استفاده از یک المان شیپوری اکوستیک می تواند صدای تولید شده در درایور را به طور موثر افزایش دهد. در شکل معمولی بلندگو های شیپوری IP ساختار آن شامل یک درایور فشرده سازی صدا می باشد که از طریق ویبراتور مگنت فلزی، صدا را از طریق دیاگرام فلزی کوچکی در شیپور منتشر می کند.

شیپور برای آماده سازی بهتر صدا جهت عبور در هوا طراحی شده است طوری که می تواند صدای تولید شده در کمپرسور صدا را در فضای بیشتری پرتاب نماید. یه قسمت باریک تر بلندگوی شیپوری تحت شبکه در اصطلاح گلو و قسمت بزرگ ان را دهانه می نامند. مشکل اصلی در طراحی بلندگو های شیپوری حذف شدن فرکانس بالای صدا در قسمت گلویی بود که بعد ها این مشکل بهبود یافت.
نقطه قوت اسپیکرهای شیپوری تحت شبکه، توان سه برابری در پرتاب صدایی است که از طریق مچینگ و درایور صدا تولید شده است و نقطه ضعف در گوش خراش بودن صدای خروجی از دهانه است. طراحی بلندگو های شیپوری تحت شبکه آن ها را مناسب برای استفاده در فضاهای باز نموده است. همچنین در محیط های پر نویز مثل کارخانه ها نیز کاربرد بهتری دارد.

بلندگو های شیپوری تولید شده در شرکت اتصال صوت در صورت تامین برق از طریق PoE می تواند 30 الی 50 وات موثر صدا را تامین نماید ولی در صورت نیاز به توان بیشتر می بایست از آداپتور به عنوان منبع تغذیه استفاده کرد. جنس فایبر گلاس بلندگو های شیپوری امکان استفاده از این محصول را در محیط های مرطوب و دارای خورندگی بالا را فراهم نموده است . بلندگوهای شیپوری ضد آب و مناسب استفاده در محیط های بیرونی و یا داخل سوله های تولید می باشد.


تلفنی تحت شبکه بدون هندست و با امکانات کنترلی بیشتر
شاید چنین تعریف خلاصه ای باعث شود تا ارزش این ابزار ارتباطی در نظر شما کمتر به نظر بیاید اما این طور نیست و در ادامه متوجه خواهید شد که اینترکام تحت شبکه می توانند علاوه بر سهولت در ارتباطات تلفنی، باعث تسریع در عملکرد گردند.
 


میکروفون تحت شبکه 

میکروفون تحت شبکه می تواند به عنوان یک نقطه پایانی و عملکردی شبیه میکروفون گردن غازی سالن جلسات را داشته باشد. میکروفون های تحت شبکه را غالبا میکروفون رومیزی ، کنسول رومیزی و یا میکروفون پیجینگ تحت شبکه نیز می نامند.
 
میکروفون IP از پروتکل SIP برای برقراری ارتباط استفاده می کند. با توجه به اینکه از میکروفون تحت شبکه در فراخوانی و یا پیج کردن بلندگو ها و یا دیگر اینترکام ها استفاده می کنیم میکروفون گردن غازی برای راحتی کاربر در حین استفاده طراحی شده است.
 


میکروفون های تحت شبکه دارای مدل های مختلفی می باشد. در میکروفون تحت شبکه از یک دکمه تماس سریع و کیپد استفاده می شود. در برخی از محیط ها که ارتباطات پیچیده ای مورد نیاز می باشد از مدل هایی با صفحه نمایش لمسی برای سهولت استفاده می گردد نظیر سکو های مترو و قطار.
 

مکان هایی که نیاز به نصب سیستم پیجینگ دارند

سیستم پیجینگ به عنوان یک راه ارتباطی فوری و موثر در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکان‌هایی که نیاز به نصب سیستم پیجینگ دارند عبارتند از:

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی: در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، سیستم پیجینگ برای ارتباط فوری با پرسنل پزشکی و نیروهای اورژانس استفاده می‌شود. این سیستم برای ارسال پیام های هشدار بهداشتی، دعوت به آرامش، سیستم نوبت دهی و اعلام وقت های ملاقات نیز کاربرد دارد.

صنایع و کارخانجات: در این مکان‌ها، سیستم پیجینگ برای اعلام وقوع حوادث و ایجاد فوری ترین واکنش‌ها به کارکنان استفاده می‌شود. این سیستم به مدیران تولید و کارشناسان ارشد اجازه ایجاد تماس و یا ارسال پیام برای حصول اطمینان در زمان انجام کار را می دهد.

هتل‌ها و رستوران‌ها: در این مکان‌ها، سیستم پیجینگ به منظور پخش پیام های هشدار، اعلام آتش سوزی ،فراخوانی مسافرین و پخش موزیک و مسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه‌ها و مراکز خرید: در این مکان‌ها، سیستم پیجینگ برای فراخوانی مشتری ها، اعلام پیام های هشدار، پخش موسیقی پس زمینه، پخش اذان و اعلام ساعات شروع و پان کار به کار گرفته می‌شود.

مراکز تفریحی و ورزشی: فراخوانی پرسنل،گزارش وقایع ورزشی ، پخش پیام های خوش آمد گویی، اعلان های شروع و اتمام بازی و ساعات کار سالن ها از جمله کاربردهای سیستم پیجینگ در مراکز تفریحی و ورزشی است.

 

خرید تجهیزات سیستم پیجینگ شامل چه مواردی است؟

خرید تجهیزات سیستم پیجینگ شامل چندین مورد می‌شود که برای ایجاد یک سیستم پیجینگ کامل و کارآمد ضروری هستند. مواردی که برای خرید تجهیزات سیستم پیجینگ نیاز است عبارتند از:
پیجرها (پیجرهای تحت شبکه یا دستگاه‌های دریافت پیام): این دستگاه‌ها برای دریافت پیام‌ها و اطلاعات ارسالی از سیستم پیجینگ استفاده می‌شوند. آنها دارای نمایشگر و قابلیت اعلام صدا هستند تا پیام‌ها را به کاربر اعلام کنند.
ایستگاه پایه (پایگاه پیجینگ): این دستگاه مسئول ارسال پیام‌ها و اطلاعات به پیجرها است. ایستگاه پایه باید قادر به ارسال پیام‌ها به تعداد زیادی از پیجرها و همچنین مدیریت و پیکربندی آنها باشد.
نرم افزار مدیریت پیجینگ: این نرم‌افزارها برای مدیریت و کنترل سیستم پیجینگ استفاده می‌شوند. آنها قادر به تنظیم پیام‌ها، مدیریت پیجرها و نظارت بر وضعیت سیستم هستند.
آنتن‌ها: آنتن‌ها برای ارتباط بی‌سیم بین پیجرها و ایستگاه پایه استفاده می‌شوند. آنتن‌ها باید برای پوشش مناسب و انتقال داده‌ها باکیفیت بالا انتخاب شوند.
باتری‌ها و شارژرها: برای تغذیه پیجرها و ایستگاه پایه، باتری‌های قابل شارژ و شارژرهای مناسب لازم است.
کابل‌ها و تجهیزات نصب: برای اتصال آنتن‌ها، ایستگاه پایه و دیگر تجهیزات به یکدیگر، کابل‌ها و تجهیزات نصب مورد نیاز است.
سیستم اطلاع‌رسانی فوری: برای ارسال پیام‌ها و اطلاعات فوری به پیجرها، سیستم اطلاع‌رسانی فوری مانند SMS Gateway نیز مورد نیاز است.
همچنین، بسته به نیازهای خاص و اندازه سیستم پیجینگ تجهیزات دیگری مانند تقویت‌کننده‌ها، آنتن‌های داخلی و خارجی، تجهیزات امنیتی و مداربسته و غیره نیز ممکن است مورد نیاز باشند.

 

فروش سیستم پیجینگ صوتی

فروش سیستم پیجینگ صوتی ممکن است به چندین روش انجام شود. در ادامه به برخی از روش‌های معمول قیمت سیستم پیجینگ صوتی اشاره می‌کنم:
فروش تجهیزات: شرکت‌های تولید کننده تجهیزات سیستم پیجینگ صوتی تجهیزات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کنند. این تجهیزات شامل پیجرها، ایستگاه پایه، آنتن‌ها، باتری‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد یک سیستم پیجینگ صوتی است.
فروش سیستم‌های کامل: شرکت‌های ارائه دهنده سیستم‌های پیجینگ ممکن است سیستم‌های کامل شامل تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی یک سیستم پیجینگ صوتی را به صورت یک بسته کامل عرضه کنند. این بسته‌ها ممکن است شامل تجهیزات، نرم‌افزارها، خدمات نصب و راه‌اندازی و خدمات پشتیبانی باشند.
خدمات نصب و راه‌اندازی: شرکت‌های مختلفی وجود دارند که به عنوان مجری‌های نصب و راه‌اندازی سیستم پیجینگ صوتی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها تجهیزات مورد نیاز را فراهم می‌کنند و سپس آنها را نصب و راه‌اندازی می‌کنند تا یک سیستم پیجینگ صوتی کامل ایجاد شود.
فروش به صورت اشتراکی: برخی شرکت‌ها سرویس پیجینگ صوتی را به صورت اشتراکی ارائه می‌دهند. مشتریان می‌توانند اشتراک بخرند و از خدمات پیجینگ صوتی برای ارسال و دریافت پیام‌ها استفاده کنند بدون اینکه نیاز به خرید و نصب تجهیزات داشته باشند.
در هر یک از این روش‌ها، مهمترین نکته این است که مشتریان باید از شرکت‌های معتبر و با تجربه خرید کنند تا اطمینان حاصل کنند که تجهیزات یا خدماتی که دریافت می‌کنند، کیفیت و قابلیت اطمینان لازم را دارند.
 


مراحل خرید سیستم پیجینگ 

مراحل به این ترتیب خواهد بود : 
1. طراحی 
2. خرید ملزومات و اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ
3. خرید ملزومات اصلی سیستم پیجینگ
4.  نصب و پیاده سازی


برای خرید سیستم پیجینگ باید بدانیم در چه مرحله ای هستیم. 

طراحی
همانطور که می بینیم اگر در مرحله طراحی هستیم می بایست این کار را به شخصی که دانش و تجربه ی کافی دارد واگذار کنیم و یا از مشاوره ی آن استفاده کنیم. 
در هر صورت مراحل طراحی سیستم پیجینگ به شرح ذیل می باشد: 
1. تهیه نقشه متریک سازه
2. بررسی مسیر های کابل کشی و انتخاب بهترین مسیر 
3. بازدید از نمونه های اجرا شده برای بدست آوردن میزان نویز محیطی نقاط نصب
4. تعیین نوع ، تعداد و میزان توان بلندگو ها 
5. تعیین نوع رک ، سوئیچ های شبکه و جنس کابل شبکه برای کاربرد های مختلف
6. جایگذاری در نقشه 

خرید ملزومات و اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ

اصولا اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ همزمان با اجرای زیرساخت شبکه با هم انجام می شود ولی در صورتی که این کار به صورت جداگانه صورت می پذیرد کافیست مطابق با نقشه ی طراحی شده نسبت به خرید ملزومات زیرساخت و واگذاری آن به پسیو کار و یا مجری مناسب آن اقدام کنیم . 

خرید ملزومات اصلی سیستم پیجینگ

برای خرید ملزومات اصلی مطابق با نقشه می بایست از بازار خرید کنیم . خرید ما می تواند داخلی و یا خارجی باشد. با توجه به اینکه تولید کننده های خوبی در بازار سیستم پیجینگ وجود دارد بهتر است با قیمت و پشتیبانی مناسب تری برای خرید سیستم پیجینگ از بازار داخل اقدام کنیم . 

نصب و راه اندازی سیستم پیجینگ

برای نصب سیستم پیجینگ و راه اندازی و تحویل آن می توانیم از تیم های مجربی که تجربه ی لازم را دارند بخواهیم تا کار نصب را انجام دهند . 

 

سخن پایانی
در نتیجه خرید آنلاین سیستم پیجینگ صوتی می‌تواند یک گزینه عالی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد که به دنبال راه حلی سریع و موثر برای ارتباطات داخلی و ارسال پیام‌ها باشند. با انتخاب یک سیستم پیجینگ صوتی مناسب، می‌توانید ارتباطات داخلی را بهبود بخشیده و به صورت سریع و کارآمد پیام‌ها و اعلان‌ها را منتقل کنید.
قبل از خرید آنلاین سیستم پیجینگ، مهم است که مطمئن شوید که نیازهای شرکت یا سازمان خود را به خوبی درک کرده‌اید و به دنبال یک سیستم با کیفیت، امن و قابل اطمینان هستید. همچنین، انتخاب یک فروشنده معتبر و با تجربه نیز امری حیاتی است تا از کیفیت تجهیزات و خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

با توجه به این نکات خرید آنلاین سیستم پیجینگ می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا ارتباطات داخلی خود را بهبود بخشیده و به صورت کارآمدتر و کارآمدتر پیام‌ها و اعلان‌ها را منتقل کنند.

 

سوالات متداول


۱. آیا سیستم پیجینگ فقط برای رستوران‌ها و هتل‌ها مناسب است؟ 
نه، سیستم پیجینگ به عنوان یک ابزار ارتباطی مفید و کارآمد در بسیاری از صنایع و شرکت‌ها استفاده می‌شود، از جمله در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌های بزرگ و غیره.

 

۲. آیا نصب و راه‌اندازی سیستم پیجینگ پیچیده است؟ 
بستگی به نوع سیستم پیجینگ دارد. برخی از سیستم‌ها نیاز به نصب تجهیزات خاصی دارند، در حالی که بدیل‌هایی وجود دارد که از طریق نرم‌افزارهای موبایل یا وب قابل استفاده هستند و نیازی به تجهیزات خاص ندارند. در هر صورت فروشنده سیستم پیجینگ برای نصب و راه‌اندازی به شما کمک خواهد کرد.

 

۳. آیا سیستم پیجینگ قابلیت انتقال پیام‌های چندگانه را دارد؟ 
بله، بسیاری از سیستم‌های پیجینگ امکان ارسال پیام‌های چندگانه را دارند. این به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های مختلف را به افراد یا گروه‌های مختلف ارسال کنید و از این طریق ارتباطات داخلی را بهبود بخشید.

 

برای مطالعه بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید:

لیست مقالات : بیش از صد مقاله در حوزه سیستم های پیجینگ

راهنمای سیستم پیجینگ 

راهنمای آمپلی فایر تحت شبکه

راهنمای بلندگوهای تحت شبکه

راهنمای اینترکام تحت شبکه

راهنمای تلفن صنعتی